pátek 28. prosince 2007

Život u hracích automatů?!

Ne, nebojte, ještě na tom nejsem tak špatně. Ale ty Vánoční prázdniny se mi líbí:) Momentálně brácha není doma, takže si můžu dělat co chci a dneska jsem byla s mamkou na bowlingu, potom zase karty u tety a prostě se to tak pořád střídá:) Je to fajn, ale taky asi dlouho bych to nevydržela. Proto jsem nepochopila skupinku nějakých.... nazvu je "mladíky" kteří byli s náma v tom clubu, my jsme bouleli, asi dvě hoďky, ale oni tam byli dlouho před náma a když jsme odcházeli tak nevypadali že už se taky sbírají.... Prej tam takovýchto skupinek bývá hodně, ale tak kulečník a bowling, to aj já dokážu hrát od rána do večera, ale prostě nechápu, jak můžou některé ty skupinky (ne zrovna oni) přijít při otvíračce, potom je večer vyhazují a oni jenom sedí, čumí a raplí, ptž prohrávají čímdál víc peněz....

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Esi jde o bowling tak když sme ho šli s holkama hrát tak sme tam byly od 10 do 17 O:-)

Anonymní řekl(a)...

já ty "chlapce" aji možná chápu, paňáč su závislák na counter-striku. Vždycky, dyž chcu jít brzo spateště si řeknu:"tak jich eště pár zabiju" a pařím dokaď ňa někdo nevyhodí. Asi se to nedá srovnat, protože prohrávaj prachy....ale dyž se to tak veme, tak to je všecko co ztratijou. Já prachy neprohrávám, ale myslím, že výsledky, vy to teda nevidíte, ve škole se kvůli paření dřív nebo později odrazí....noaestli neee....tak HALUZ, což by ňa potěšilo.........no a ktomu tvýmu blogu....nydější design má dobrej nápad (ostatně jako vždy, že?:-)), elementy jsou dobrá sranda:-P pokud znáš tuten historiu........škoda, že blog.cz je pokaženej(asi aji něco víc, ale to já nevim), paňáč už sem pomale uměl sourlemon napsat poslepu...ale tutok adresu se učit necu.....ale aspoň si ňa naučila nový slovíčko do angličtiny-"reason":-)...a ještě něco...nedivím se lidem, že nepíšou komenty....dyž jsem chtěl sem napsat první komentář, tak jsem na to neměl sílu....takže snad si tenhle budeš moc přečíst.......tož cenoK...budiž ti zde dobré prostředí projevu....zasejc někdy
Ratero

Anonymní řekl(a)...

No pokud jde o bowling, tak ten dokážu hrát taky hooodně dlouho, když se sejde dobrá parta lidí, je to super :)) ... ale ostatní jako hrací automaty, PC hry a ani nevím, co ještě všechno existuje mě vůbec nebere. A co takhle blog? Taky asi velká závislost. ;)

Anonymní řekl(a)...

život? ... ne, to už neni život :(
tuhle cestu si ale sami zvolili, tak ať jí žijí :(