sobota 22. prosince 2007

Předvánoční přípravy....

Nevím jak u vás, ale řekla bych že u nás doma se to rozjelo v plném proudu.... Neustále taky hučí vysavač, jsou cítit různé čistící prostředky a podobné vymoženosti.... Na Vánoce se těším, na Štědrý den, zase dárky a tak, to prostě nejde jen tak obejít, ale štve mě, že není sníh:( Nebo aspoň u nás v nížině po něm není ani stopy, a asi ani dlouho nebude. Taky jsem ráda že máme prázdky, ptž poslední dobou jsem to v tom našem útavu nějak nemohla vydržet:( Ale tak po novém roce zase s chutí do lavic.... :D 8] Ani náhodou, ale co nám zbývá, že? Poslední školní dny byly naprosto dokonalé:) Paní ředitelka nařídila, že se bude normálně učit.... Ale tak že by ji na té škole někdo poslouchal?:) Fakt, piškvorky a UNO prostě vedou:) Potom taky lodě, ve špánině.... 8]
S radostí můžu oznámit, že už mám všechny dárky, část už rozdanou, většinu zabalenou.... Štve mě, že jsem v pátek nestihla jít do knihovny, teď budu muset zjišťovat, jak mají otevřeno přes svátky.... Pokud vůbec.
Včera byla Vánoční Disco v Deltě s Actiwity.... No příští rok to bude určo lepší, asi si na sebe dám něco bílého 8] Ale tak celkem v pohodě.... Zapojily jsme se aktivně až ke konci, ale už výkon byl, že jsme se vůbec dostaly až tam, kde nás řádně orazítkovali a pařba.... [skoro O:-)] Jinak taky mi celkem dělá starosti Alf [morče]. Od včerejška nic nesnědl, pořád jenom leží a sune se po kleci, má něco s očima, tak jsem mu je kapala.... Ale nevypadá moc dobře. Já vím, je starý.... Ale stejně:(

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Máš to tu pěkný..fakt že jo.. :) třeba to bude lepší než sourlemon.blog.cz :D rozhodně sem budu chodit dál :D