neděle 23. prosince 2007

Andělé a démoni

Nedávno jsem dočetla knihu od známého spisovatele Dana Browna, Andělé a démoni. Přečetla jsem ji hrozně rychle, protože jakmile jsem ji začala číst, nemohla jsem so od ní odtrhnout. Hlavní postavou je profesor a historik Robert Langdon. příběh začíná tajemnou vraždou, jejíž obětí se stal Leonardo Vettra, významný vědec a pracovník CERNu, jež měl na těle vypáletou značku Iluminátů, což je podle odborníka satanistická sekta, která už však dnes neexistuje, nebo si to aspoň myslel. Na zbylých několika stech stránkách se odehrává 24hodinový napínavý příběh, plný vražd, zvratů a nových objevů, během kterého se musí Robertovi a jeho společníkům podařit zachránit Řím před ničivým výbochem nově objevené Antihmoty. Podaří se jim to?

Mně se knížka velmi líbila a doporučuji ji přečíst všem, kteří mají v oblibě tento styl literatury. V knize je dokonale, do největších detailů vylíčen celý průběh "záchranné akce" a v některých chvílích opravdu tuhne krev v žilách. Ilumináti mají dokonale symetrické znaky, dám vám sem některé obrázky. Opravdu, z jakékoli strany se čtou stejně. Pohled na tyto magické symboly mě dokonale uchvátil.
http://viablehiatus.com/coppermine/albums/userpics/10001/normal_iluminati.jpg

8 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

děkuju za hlas :-*

Anonymní řekl(a)...

Ale jo,tak jako dá se to prezit :-D ... ale sem nemocná,takze prázky nic moc no :(

Anonymní řekl(a)...

tak snad to tu budu mít ráda jako na tvým "minulým blogu" ( na kterej stejně budu chodit denně a doufat že se vrátíš ) měj se a užij si Vánoce x)

Anonymní řekl(a)...

Jeee pekny blog..som rad ze si navstivila aj ty ten moj...nespriatelis?

Anonymní řekl(a)...

Nzzz v pohode...viem si predstavit.ja? rad sem este pridem...stastne a vesele vianoce pp

Anonymní řekl(a)...

jj su dakujem za komentare

Anonymní řekl(a)...

Jj utece to urcite x)

Anonymní řekl(a)...

Tento design je uplně nádhernej... :)