pátek 21. prosince 2007

Permanentně shulená?!

18.12
Tohle prostě není možné:D Každý, koho potkám se mě ptá, jestli nejsem shulená, co sem brala, nebo pohled, který po mně hodí mluví za vše O:-).... Ale ňák se jim nedivím.... Poslední dobou jsem pořád v záchvatech smíchu. Hlavně ve škole O:-) Ze mě musí mít radost.... Vždycky ale takovým blbostem.... Jsem fakt upe mimo. Dneska byl divný den:D Jako vždycky.... Kosa jak něco, zas ráno vlak zaspal, bo co. Trapně plný.... Škola mě štve čím dál víc. Jako dávám to, to jo, občas se na to aj kouknu, ale absolutně mě to nebaví a nezajímá! Pondělí je celkem v klidu, nejhorší den je zítřek>:o To máme tak blbé a nezajímavé hodiny, na konec všeho, aby toho nebylo málo tak trčím v hudebce ve které celá třída usíná a potom hurá domů. Na trenálu jsem byla dvě hodiny místo jednoho, bolí mě nohy, ještě ze včerejšího turnaje, dneska jsem nemohla sejít schody.... Nahoru to šlo, ale dolů to byla sebevražda. Aby toho nebylo málo, tak sem uplně nevěřícně zírala na tento stav ankety ↓ A zdálo se mi to šíleně vtipné.... Asi jsem magor, vím, du spát, nebudu obtěžovat.

Hraješ badminton??

Jasně! Závodně.50 % (3 hlasy)50 %3 hlasy
Pouze rekreačně.33 % (2 hlasy)33 %2 hlasy
Z dlouhé chvíle....17 % (1 hlas)17 %1 hlas
Vyhýbám se tomu.0 % (0 hlasy)0 %0 hlasy
O čem je řeč?0 % (0 hlasy)0 %0 hlasy

Žádné komentáře: