pátek 21. prosince 2007

Badminton, Jehnice, U15

16.12
Dneska byl upe hafo den:) Jsme jeli reprezentovat Lokomotivu Břeclav na badmintonový zápas kategorie U15. Z našich asi tak 10ti členů jsme jely dvě.... Ale tak aspoň něco:) Až na to, že jsem vstávala 6:35 to bylo všechno upe dokonalé:) Vůbec jsem nepředpokládala, že něco vyhraju, hrálo se o postup do čehosi, 12.-13.1 v Liberci, ale to se mě kapku netýká:) Ale nedopadlo to tak špatně:) Se svým výkonem jsem spokojená 8] Vím, že mám chyby, teď už aj vím kdy, takže o to budou moje trenály zábavější.... Miluju backhand, a moje nadšení pro hru:D Čtyřhra nebyla zrovna nejslavnější, ale my se prostě musíme sehrát.... :) Odpoledne ve městě.... :D A potom hurá domů. Nemůžu, já jim dám nemůžu! Příště si to zaškrtnu sama O:-) :D. Tak zatím;)

Žádné komentáře: