úterý 25. prosince 2007

První krůčky

TOPlistAsi si budete myslet že jsem magor.... :D Ale musím to sem napsat:) Připadám si jako malé dítě které se právě naučilo něco nového, fakt, je to uplně dokonalý pocit:) S úžasem koukám na to počítadlo, doufám, hypnotizuju to pohledem, aby poskočilo zase o číslíčko nahoru, ale i takto mi to stačí:) Je to uplně úžasné, fakt. Miluju začátky:) 5lidí za den.... :) Neuvěříte mi, jakou z toho mám radost. Občas najedu na staré stránky, tam jsem včera viděla přes 300, ale určitě mi to neudělalo takovou radost, jako když tady na tom blbém TOPlistu, který se asi někde sekl, ptž blueboard ukazuje za dva dny 135, tento 122 (5) ale stejně:) Prostě mazec:D No nic.... Asi těch keců zase nechám. A dík, že hlasujete v anketě:)

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Tak na to že máš blog jak dlouho hmm 3 dny? máš dobrou návštěvnost... Jináč s potěšením ti možu říct že už si pamatuju adresu...stupid-reason :D :D su dobrá :D :D

Anonymní řekl(a)...

jeeeeej super to mas :)) a vsetko dziwe zaťčiatky :))

Anonymní řekl(a)...

vidiš :) ... já mam blog rok a momentálně se má návštěvnost pohybuje kolem 30 a méně... ani nevíš (asi víš :) , jakou sem měla radost, když jich tam najednou bylo 45 :D