pondělí 24. prosince 2007

Štědrovečerní radovánky

Dneska je pro většinu lidí asi celkem významný den, poslední shony, poslední úpravy a nekonečné přípravy na tu všemi dobře známou Večeři, která přináší ten skvělý vánoční pocit plný klidu, míru a pohody.... Když jsem byla malá, na každé Vánoce jsem se těšila, snažila jsem se, aby všechno bylo co nejlepší a taky jsem se do toho zapojovala kde to šlo. Dneska jsem vykonala všechno potřebné, a nějak to neprožívám.... Občas si přeju být malé bezstarostné dítě, které věří na Ježíška a touží vidět Zlaté prasátko.... Chjo:( Teď už jsem prostě velká, nedokážu se uvolnit, těšit se na věci a namlouvat si, že všechno bude supr. Dnešek proběhl až nějak moc klidně, večeři naplánovali už na 16hod, takže k té hodině jsme se snažili všechno stihnout, aby potom zbyl čas na nejbližší příbuzenstvo. Všechno jsme skvěle zvládli, byla sranda, každý dostal horu dárků:) Největší radost mám ze sálovek na badminton(na obrázku), dostala jsem další spoustu dárků, ale tu budu muset zítra přestěhovat ke mně do pokoje a začít různě ukládat.... Fakt někdy mám pocit že už nic dalšího se mi do toho pokoje nemá šanci vlézt:D Teď už du spát, fakt už toho mám za dnešek celkem dost:) Tak doufám že ste si Štědrý den pořádně užili a pokračujte svátkama:) A taky se omlouvám lidem na ajsku, kteří mě asi kapku nemají rádi za to, že jsem celý večer neodepisovala.... :) Však já vám to vynahradím:P

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

xD nj..ty poslední přípravy..ty upe žeru..:D Matka je dycky nerzovní at sou věci na správnym místě..xD Jinak..užij si prázky..:))

Anonymní řekl(a)...

Doufám,že k těm lidem na ajsku počítáš i mě :D...chci vidět jak mi to vynahradíš feťačko..ty máš taky super dizajn..;)Jo a s těma příbuznýma ti to teda moc nezávidím..my jedeme k prarodičům až zítra.. :D.jj někdy až bude čas tak by jsme se mohly pustit na ty dárky :D...njnj to drbání..

Anonymní řekl(a)...

newa ... stejnak sem taky neměla čas :D :D