pátek 21. prosince 2007

Zlozvyky

Rozhodla jsem se napsat normální článek:) Nějak jsem na něj přišla dneska na trenálu.... A to na to, že mám šíleně moc zlozvyků. Vždycky udělám v určité situaci to stejné, i když na to myslím a snažím se to neudělat, podvědomě znova a znova opakuju ty stejné posunky, postoje, gestikulace.... Je to k zbláznění. Měla jsem se na to vykašlat a nikdy si toho nevšímat:D Nebudu psát jaké, stejně takto vám to nepomůže vědět. Ale fakt, kdykoli se přistihnu.... Ve škole když se nudím, o přestávkách, v šalině, čekáním na vlak, ve vlaku, na trenálu, nebo prostě jenom doma u pc, když čekám až se mi něco nahraje.... V průběhu let jsem si vědoma toho, že se jich u mě projevilo a vystřídalo několik, ale pořád ne a ne zmizet.... Někteří lidé se ovládájí, dokáží být neustále v klidu.... Mají můj obdiv. Nejsem sice tak hyperaktivní jako můj milý bráška, ale i tak:( Ať to zmizí.... >:o Nebo z toho zcvoknu.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

holka, nejsi sama.. zlozvyky mam uz od hlubokeho detstvi a porat se stridaji, nektere pretrvavaji.. je mi skoro 22 a porat sebou siju a cokoliv treba zaslechnu, zvuk, posklebek, hlasku... uz to mam v hlave.. navic ted mam delsi vlasy a porad si je natacim na prst